گروه صنعتی شیشه کاویان جام

دکوراسیون داخلی با شیشه دکوراتیو رنگی لاکوبل ولمینت

 

ما زیبایی و کارایی را مکمل یکدیگر می دانیم . از این رو ، در بکارگیری شیشه برای دکوراسیون و طراحی داخلی مطابق با اصول ساختمان سازی و قواعد مهندسی از طرح های زیبا و در عین حال کارا مد بهره می گیریم .

شیشه های لاکوبل رنگی با رنگهای زیبا حالتی از یک رنگین کمان می سازد که جهت طراحی منازل مسکونی , مراکز اداری تجاری بسیار کاربرد دارد . 

شیشه رنگی لاکوبل مورد توجه صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی بوده و برای ساخت میز و پارتیشن وغیره مورد استفاده قرار می گیرد .

گروه صنعتی شیشه کاویان جام با سابقه طولانی و تجربه کافی در زمینه تهیه ، تولید و واردات انواع شیشه های ساختمانی و دکوراتیو و همچنین نصب و اجرای آنها با امکانات بسیار پیشرفته به شرح ذیل معرفی میگردد:

عرضه انواع شیشه های دکوراتیو در بیش از 200  رنگ شفاف و مات ، از 4میلیمتر تا 12 میلیمتر می باشند . لازم به ذکر است که تمامی این نوع شیشه ها از نوع ایمنی بوده و به علت وجود لایه پلیمری در صورت حادثه ذرات و قطعات شیشه در محل باقی مانده و پراکنده نمی گردد . 

 

برخی از مزایای شیشه های دکوراتیو عبارتند از :

تنوع در رنگ و سایز

استفاده از رنگ های ضد خش در تولید آنها .

استفاده از نقاط نورانی LED با استفاده از سیستم اتصالات الکتریکی نامرئی .

مات شدن هوشمند الکتریکی شیشه ها برای پارتیشن و جداسازی محوطه ها مانند استخر و غیره .

مقاوم در برابر  رطوبت و حرارت و جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار و لایه های دیگر .

این نوع شیشه ها محیط را بزرگتر جلوه داده و با انعکاس رفلکس نور جلوه زیبایی دارند .

نصب بسیار راحت و سریع نسبت به چوب یا استیل .



ویژگی های مهم شیشه های دکوراتیو :   

گروه صنعتی شیشه کاویان جام شیشه های دکوراتیو را در طرح ها ، رنگ ها ، اشکال و اندازه های متنوع و مختلفی تولید و به بازار عرضه می کند .

مهم ترین ویژگی شیشه های دکوراتیو عبارتند از :

سبک بودن شیشه های دکوراتیو که این شیشه ها را برای استفاده در کف ، سقف ، کابینت ، کمد ، دیوارپوش و غیره مناسب می کند .

استفاده از رنگ های ضد خش در تولید آنها .

مقاومت این شیشه ها در برابر حرارت و رطوبت و همچنین قابلیت آنها برای جلوگیری از رسوخ رطوبت به دیوارها و سایر فضاها .

قابلیت نصب ساده آنها مخصوصا اگر قرار باشد ، شیشه ها را به متریال هایی مانند چوب ، آلومینیوم و استیل نصب کنید .

ایمن بودن این شیشه ها 

 

 

آینه کاری در دکوراسیون

آینه در زندگی ما عضوی جدایی ناپذیر است . این عنصر زیبا زمانیکه در دکوراسیون داخلی وارد می شود فضایی متفاوت و با عظمت ایجاد می کند آنچنان که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند . استفاده از آینه کاری به شکل سنتی و قدیمی خود و یا کار با آینه های تراش خرده  و مدرن امروزی به هر شکل که باشد به زیبایی فضای زندگی ما کمک قابل توجهی می کند .

 امروزه استفاده از آینه در فضاهایی چون  لابی هتلها و یا مجتمع ها , سالنهای پذیرایی منزل , ورودی راهروی منزل یا محل کار و .... زیاد به چشم می خورد . این نوع آینه ها را هم می توان به شکل ثابت بر روی دیوار اجرا کرد که محدودیتی در ابعاد و اندازه ندارند و هم می توان به شکل         آینه ای در ابعاد و اندازه مشخص بر روی دیوار نصب کرد .

   

 

 

نقش برجسته های شیشه ای 

ایجاد نقوش برجسته روی شیشه یکی دیگر از راهکارهایی است که امروزه برای زیباتر کردن فضای منزل مورد استفاده قرار می گیرد .

خاصیتی که شیشه در عبور نور از خود دارد باعث می شود نقوش برجسته از طریق ترکیب با نور و ایجاد سایه ، زیبایی دو چندانی را به خصوص در فضاهایی که تنها منبع نور ، یک روشنایی است که از پشت شیشه به کل فضای منزل یا قسمتی از آن می تابد ، به ویژه در شب ، ایجاد کند. این در حالی است که نقوش برجسته روی شیشه حتی در حالت روشنایی کامل یا روشنایی نسبی ، هم به خودی خود زیبایی خاصی دارند .

از جمله کاربرد های این شیشه ها می توان به استفاده از آنها در قالب سقف های کاذب ، در پارتیشن ها یا دیوار های جدا کننده و هر جایی که شما فکر کنید و نیاز داشته باشید اشاره کرد .

 

انواع کاشیهای شیشه ای 

کاشی شیشه ای محصولی است که در بسیاری از فضاهای ساختمانی کاربرد دارد . این نوع کاشی در ابعاد و اندازه های مورد نیاز تولید شده و به راختی در هر فضایی نصب می شود . هرچند نام کاشی ما را به یاد قطعاتی کوچک می اندازد ولی این نوع از شیشه را می توان در ابعادی بزرگ و یک تکه نیز اجرا کرد به عنوان مثال فضای بین کابینت می تواند در سه قطعه بزرگ و یکپارچه با طرح مورد نظر اجرا شود   .

از مزایای استفاده از کاشی شیشه ای می توان به تنوع طرح , سایز و رنگ اشاره کرد همچنین نصب ساده و مقاومت بالای کاشی شیشه ای می تواند این محصول را کاربردی کرده و تنوع زیادی را در فضا ایجاد نماید.

در فضاهایی که نیاز به نور پردازی وجود دارد نیز کاشیهای شیشه ای به راحتی می توانند این نیاز را بر طرف نمایند . 

 

فیوز گلاس (همجوشی شیشه)

شیشه های فیوز گلاس با عنوانهایی چون همجوشی شیشه , شیشه های کوره ای , شیشه های سه بعدی و شیشه های برجسته نام گذاری شده است . این نوع از شیشه داخل کوره رفته و بر اثر حرارت شکل و فرم گرفته است و یا رنگهای کار شده بر روی آن پخته شده اند و یا قطعاتی از شیشه به آنها جوش خرده است . این اتفاقات یکی و یا همگی بر روی شیشه سبب شده است تا خاص بودن و متفاوت بودن آن به چشم آید و در عین حال کاربردهای فراوانی نیز داشته باشد .

استفاده از این شیشه در سقفهای کاذب , پارتیشن بندی , ساخت آبنما , تابلوهای شیشه ای و ... در فضاهای مختلفی چون ساختمانها  وفضاهای شهری امکان پذیر است .

 

استین گلاس ( معرق شیشه )

استین گلاس شیشه ایست ایمن که در ساخت آن از قطعات شیشه ای استفاده می شود که توسط مفتولهای فلزی به یکدیگر متصل شده اند . این تکنیک اجازه ساخت شیشه هایی با ابعاد و طرحهای گوناگون را به سازنده آنها می دهد و در مواردی که شیشه در فضای بیرونی ساختمان کار می شود با دو لایه شیشه سکوریت نیز محصور می گردد تا ایمنی بیشتری داشته باشد . این شیشه بدلیل وجود آرماتور فلزی درون خود شیشه ای ایمن و در عین حال قابل ترمیم می باشد .

 

این نوع شیشه در فضاهای متعددی در ساختمان استفاده می شود به عنوان مثال ساخت گنبدهای شیشه ای , درب و پنجره بیرونی و داخلی ساختمان , سقفهای کاذب , سقف نورگیرها و ..... که همگی انها به فضا تنوع و جلوه ای متفاوت می دهد .

 

بلوک های شیشه ای

این بلوک ها از دو جداره وکیوم شده شیشه که فضای میانی آنها خلاء است ، تشکیل شده و عایق بسیار مناسبی برای سرما ، گرما ، رطوبت و صدا به شمار می آید . بلوک های شیشه ای علاوه بر تحمل فشار زیاد از قابلیت عبور نور برخوردار می باشند و به همین سبب کارآیی زیادی در ساخت دیوار های داخلی ، نمای خارجی ، پارتیشن بندی و حتی وسایل دکوراتیو دارند . این آجرها در ابعاد ، طرح ها و رنگ های گوناگون و متناسب با هر سلیقه ای تولید می شوند  .

شیشه های تزیینی (دکوراتیو )

شیشه های تزیینی (دکوراتیو )

ما زیبایی و کارایی را مکمل یکدیگر می دانیم . از این رو ، در بکارگیری شیشه برای دکوراسیون و طراحی داخلی مطابق با اصول ساختمان سازی و قواعد مهندسی از طرح های زیبا و در عین حال کارا مد بهره می گیریم .

محصولات مرتبط